۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

آخرین حرفهای یک عضو بالاترین پیش از اجبار به اعترافات ساختگی

با توجه به عضویت و فعالیتم در سایت بالاترین و زندگی در ایران ، هر لحظه انتظار آن را دارم که به دست سربازان گمنام امام زمان بازداشت شوم . لازم دیدم نظر و حرفهای خود را مانند وصیت بگویم که این شتر را پای هر خانه ای امکان خواب هست .از آنجائیکه میدانم با اولین سیلی ، تن به هر اعترافی که بخواهند خواهم داد ، بنابراین ، اگر روزی شنیدید یک مزدور وطن فروش با نام کاربری سایت اعتراف کرده است ، تنها این وصیت نامه را باور کنید :
1- من یک خدا باور برون دینی هستم . خدا را باور دارم چون در توان نفی آن نیستم و هیچ دینی را باور ندارم که دین را دکان جماعتی خاص میدانم و افیونی بر توده ملت .
2- به تساوی همه انسانها فارغ از جنس و رنگ و مذهب و عقیده ایمان دارم.
3- نظام جمهوری اسلامی را یک پارادوکس احمقانه میدانم . جمهوری مبتنی بر خواست ملت است و مشروعیت خود را از عام میگیرد و اسلامی منتسب به الله است و نایب برحق امام زمان و قایم به فرد .
4- ولایت فقیه را قبول ندارم و حق ولایت را برای هیچ تنابنده ای متصور نیستم . تنها به خرد فردی و جمعی انسانها باور دارم برای تصمیم گیری .
5- سید علی خامنه ای را مسئول همه جنایات و ظلمی میدانم که بر وطن و هموطنانم میرود .
6- دولت دهم را دولت برآمده از کودتا میدانم و تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را محرز میدانم .
7- از هیچ شخصیت حقیقی و یا حقوقی ، بابت همکاری در بالاترین پول نگرفته ام و به خواست خود و برای آزادی ایران تلاش کرده ام .
8- تمامی لینکهایی که در بالاترین گذارده ام به انتخاب خودم بوده است و تمامی لینکهایی که از وبلاگهای شخصی ام گذارده ام به قلم خودم است .
9- هیچ یک از مسئولین بالاترین را نمیشناسم و با هیچ کاربری هم ارتباط شخصی ندارم .
10- به هیچ حزب ، دسته ، گروه و یا گروهک وابسته نیستم و بطور مستقل فعالیت میکنم .
11- هیچگونه فساد مالی ، اخلاقی ، اعتیاد و آلودگی ندارم .
12-ختم کلام اینکه ، هیچ مدل حکومتی را بهترین نمیدانم . انسان ، ارزشی والاتر از تبعیت از هر نوع حکومتی دارد اما در حال حاضر ، مناسبترین مدل حکومتی را دموکراسی مبتنی بر لیبرالیسم و جدایی کامل دین از سیاست میدانم و برای رسیدن به ایرانی سرفراز و آزاد تلاش میکنم .

۴ نظر:

  1. با سلام؛
    فوق العاده بود!؛ بغیر از بخش اعتقاد به خدا با تمامی موارد دیگه ای که برشمردید موافق هستم؛ واقعا دیده اینکه افرادی وجود دارند که به تمامی این ارزش ها معتقد هستن برای من لذت بخشیه؛
    با آروزی بهترین ها برای شما...؛

    پاسخحذف
  2. سلام. من هم تقریبا موافقم.

    پاسخحذف
  3. شبیه اعترافات بازرگان در مجلس بود.

    موفق باشی عزیز.

    پاسخحذف
  4. جالب بود . حالا چرا یهو به فکر اعتراف افتادی ؟ نکنه بدون فیلتر شکن لینک گذاشتی یا تو وبلاگت مطلب گذاشتی ؟؟؟ راستشضو بگو .

    پاسخحذف