۱۳۸۸ اسفند ۱۷, دوشنبه

از فضاي چهارشنبه سوري استفاده کنيم و تمام ديوارهاي شهر را مزين به نشانها و شعارهاي سبز کنيم

بسيار تاثيرگذار خواهد شد فرداي آنروز که شهر از خواب بيدار ميشود چشممان به در و ديوار شهر مي افتد و به بيشماريمان ايمان مياوريم .
نيروي سرکوب جرات ورود به کوچه ها و محلات را نخواهد داشت و بهترين فرصت است . فقط يادمان نرود مرگ بر ديکتاتور و مرگ بر خامنه اي را در راس شعارهايمان داشته باشيم . علامت V به نشان پيروزي و نشانهاي سبز بر در ديوار شهر .
چه فرصت خوبي است اين اولين مناسبت ملي - آييني پس از نه ماه مبارزه .

۳ نظر:

  1. بدبخت ها . چهار شنبه سوریشم غلطی نمتوانید بکنبد.من نمی دانم شما با رهبران عنترتان هنوز چرا در توهم زندگی میکنید. بابا این جنبش لجنی تان را روز 22 بهمن جمیش کردیم رفت . برید چهارشنبه سوری دنبال الواتیتان مثل سالای قبل.

    پاسخحذف
  2. mikle aziz amsale ma be khatere ayandeye to va man va bachehayeman alvati ra vel kardim jeloye goloole istadim. omivaram amsle to zamani sare aghl biyan ke in keshvare azizemoon kamelan be daste khameneyee nabood nashodeh bashe. oon pooli ke be to midan as jibe hamin mardomeh erse pedare khameneyee nist. sare aghl biya lotfan

    پاسخحذف
  3. شما اینجوری با من صحبت کردید بنده از خودم خجالت کشیدم . درسته ما با هم مخالفیم ولی من نباید اینطوری صحبت می کردم .من به جمهوری اسلامی اعتقاد دارم .و با چهار تا خط نوشته هم نظرم عوض نمیشه. ولی باز میگم به دور و بر خودتون نگاه کنید شما چه دارید هیچی.درسته اون اولا تونستید یه کارایی بکنید ولی ما توانستیم برنامه های هوشمندانه ای بریزیم که همه چیز را بنفع خود تمام کنیم حالا شما در چهار شنبه سوری خواهید دید این حرکتتان به طور کامل مرده است حتی دیگر شما رنگ وبلاگتان را عوض خواهید کرد در این مبارزه در نهایت پیروزی با ماست البته دیگه فکر نمی کنم مبارزه ای وجود داشته باشه چون خیلی وقته که ما پیروز شدیم .

    پاسخحذف