۱۳۸۹ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

فراخوان براى موضوع داغ فيـــــــلـــــتــــــريـــنــــــــگ و راههاى مقابله با آن

با شدت گرفتن موج جديد فيلترينگ سايتها و فضاي مجازي ، لزوم اطلاع رساني و نزديكي به ماه خرداد و احتمال تشديد اين فرايند از سوي حكومت ، به دعوت دوستان براي روز جمعه اين هفته موضوع داغي تحت عنوان " فيلترينگ و راههاي مقابله با آن " خواهيم داشت كه از همه دوستاني كه بتوانند در اين زمينه راههايي ارايه فرمايند دعوت ميشود با ارسال لينك مطالب خود به بالاترين ، اين موضوع بسيار مهم را غني بخشند . لطفا لينكها را در بخش علم و تكنولوژي قرار دهيد و حتما از برچسب " فيلترينگ " استفاده فرماييد .
دوستان خارج از بالاترين هم ميتوانند آدرس مطلب خود را به ايميل من ارسال فرمايند و يا در وبلاگ اطلاع فرمايند . با سپاس .

۲ نظر:

  1. به نظر من موضوع فیلترینگ را کمی وسیع تر داغ کنید به طوری که شامل فیلترینگ ماهواره ها (پارازیت) هم بشود،
    من برای این منظور راهکاری پیدا کردم،
    این آخرین شاهکار من است!
    http://www.peacom.mihanblog.com/
    به زودی نسخه های مختلفی از این برنامه را پخش خواهم کرد،
    موفق باشید.

    پاسخحذف
  2. Estefade az usejump be onvane browser kheili komak mikone. moteasefane in browsere khub ro kamtar kasi mishnase va estefade mikone vali be vasile un az har gune filtering rahat mishim. . in browser be gofteye sitesh www.usejump.com baraye gardeshe azade etelaat tarahi shode va be rahati baraye har kasi ghabele estefadas.

    پاسخحذف